11 Maret, 2016

Robot Jepang Dan Orang Indonesia

Cerita humor ini saya dapat dari status facebooknya temen saya Mufti Al Gozali, naum cerita ini dalam versi bahasa jawa dan saya tidak merubahnya sedikitpun, silahkan dibaca, semoga anda ngakak....

Seminggu neng Jepang Pakdhe karo Budhe akhire nemu restoran masakan Indonesia. Pelayane Robot. Robot teko nyedaki Pakdhe, trus ngomong:

What is your nationality?, robot takon.
"Indonesia" jare Pakdhe.
"Selamat datang," jare robot nganggo bahasa Indonesia.
"Apa bahasa suku Anda?", robot takon meneh.
"Jawa", jare Pakdhe
"Sugeng siang. Badhé pesen nopo?" Jare robot nganggo boso jowo.
"Canggih yo bu?", Pakdhe ngomong karo Budhe.
Budhe : "Ono lotek?", ibune takon karo robot.
Robot : "Ono."
Budhe : "Pesen rong porsi."
Robot: "Porsi gedhe opo cilik?"
Budhe : "Porsi gedhe."
Robot : "Lomboke piro?"
Budhe : "Sing siji loro, sing siji sepuluh."
Robot : "Nganggo kangkung?"
Budhe : "Yo."
Robot : "Nganggo timun?"
Budhe : "Yo."
Robot : "Nganggo kol?"
Budhe : "Yo."
Robot : "Nganggo kol jowo opo kol asli Jepang?"
Pakdhe : "Sing endi wae lah manut!", Pakdhe wiwit rodo nesu.
Robot : "Kacange diuleg opo diblender?"
Pakdhe : "Kuarepmu!"
Robot : "Kacange setengah mateng opo mateng?"
Pakdhe : "Goréng sing gariiiiiiing..!!"
Robot : "Nganggo bawang goreng rak?"
Pakdhe : "Nganggo..., a**!!!" Pakdhe misuh banter banget.
Robot : "Dipiring opo dipincuk?"
Pakdhe : "Dipiring! ndlogooooooooooooooook!!!"
Robot : "Lengone nganggo margarin opo minyak kelapa?"
Pakdhe : "Jelantah... wedhus!! !" Nesu banget soale wis sepuluh menit dhewe.
Robot meneng, lampune byar pet kelap kelip kayane lagi diproses. Kiro-kiro telung menitan robot'é ngomong meneh:
Robot : "Maturnuwun. Pesenan tak tompo. Mung rak iso di suguhake..."
Pakdhe : "Nopo? Aku wis ngenteni suwe banget, tanya-jawab karo kowe, kok rak iso nopo to ndes?", jare Pakdhe emosi.
Robot : "Soale dhurung ono a***e karo wedhuse..."

Ketoprakan rumiyin..sugeng ndalu..

Bila anda ingin membacanya langsung di sumbernya silahkan klik disini Mufti Al Ghozali

Artikel Terkait :



22 komentar

opo yo iso boso jowo robote hhh

wah robotnya canggih ya.
ini kudu nunggu kurban dulu kayaknya biar dapet wedhus mas :D

Hahahahaaaahahha lucu sanget nihi ceritanipun, blogere tiyang jawi nggih! Jawine pundi mas!

robotnya bikin ngakak aja nih :D haha

saya ga paham bahasa jawa sih. hehehehehe
ini apa ya artinya
Pakdhe : "Nopo? Aku wis ngenteni suwe banget, tanya-jawab karo kowe, kok rak iso nopo to ndes?", jare Pakdhe emosi.
Robot : "Soale dhurung ono a***e karo wedhuse..."
Ketoprakan rumiyin..sugeng ndalu..

he..he.. Artinya gini mas
Pakdhe : "Apa? Aku sudah nunggu lama banet, dan tanya jawab sama kamu, kok tidak bisa bagaiman to ndes (umpatan)?", Kata Pakdhe emosi.
Robot : "Soalnya belum ada a***e (sensor) sama kambingnya"

Ketoprakan dulu..selamat malam.. ha..ha... nanti tak translate kang.

wkwkwkk lucu banget robot nya pake bahasa jawa

wwkk wkkk....Ngakak sik deh.....

haha :D ya ampun ternyata ada juga yaa robot versi bahasa jawa :D
lucu banget, bikin ngakak mulu bacanya :D

kalau ada robot seperti itu dari jepang, wis canggih tenan..

Hahahaaa.... ada-ada aja tuh robot, ciyus lucu bingits mas...
padahal saya mah ikut-ikutan ketawa aja mas biar urusan makin lancar gituh
abis ngertinya cuma sedikit-sedikit doang saya mah :D

Asal jangan keterusan aja mas ketawa sendirinya bisa gaswat he..he..

hahahhaaaa....tuh robot apa tukang bikin kesel ya mas...kalau ada aja robot itu di indonesia, kan bisa repot juga kita...
asiknya taruh di DPR kali ya...heeee

pembeli: pecel ono bu
Robot: Ono
pembeli: Piro sakporsine
Robot: Rp. 10.000....Njaluke piro mas
Pembeli: setunggal

dan yang keluar...bhinneka stunggal ikah

untung aja gak peke bahasa dayak mbak...bisa mumet orang banyak bacanya. heeee

yaahhh neng sih enak ngakak...la saya sendiri...nanti malah dibilang miring mbak? heheheeee

Spesial nih buat menghibur Neng Dewii biar ndak sedih hi..hi..

Maaf Mas Is saya ijin tertawa disini. setelah baca post Robot nya kaku akau di buate koq yo Sampean pentol nemen yo gawe artikel koyo ngono.. lucu parah tt3tt3tt3 :D

Pada belajar Bahasa jawa yu sama Mas Isrofi. belajar berkelompok ya Mang+Mbah

wkwkwkwk ngaka abis gan, lucu banget, bisa buat hiburan bagi teman-teman semuanya


EmoticonEmoticon